[AnotherWorld] -Season 1
|
| | Предложения | |
|
+4Джони Уокър Джио Сенсей Франк Хеллууд Барабонко 8 posters | |
Автор | Съобщение |
---|
Барабонко Администратор
Брой мнения : 510 Points : 5798 Join date : 15.06.2010 Age : 28 Местожителство : Dimitrovgrad
Статистики на персонаж Ниво: Елемент: Клас:
| Заглавие: Предложения Сря Юни 23, 2010 3:59 pm | |
| Давайте своите предложения за РПГ-то !
| |
| | | Франк Хеллууд Холи
Брой мнения : 62 Points : 5123 Join date : 23.06.2010 Age : 32 Местожителство : София
Статистики на персонаж Ниво: 1 Елемент: Holy Клас: Warrior
| Заглавие: Re: Предложения Нед Юни 27, 2010 6:03 am | |
| Имаме нужда от класови умения. За момента уменията на елементите имат само различни имена,но еднакви ефекти.Това е добре,така не се дава предимство на никой от двата. Базовите умения...са базови,от тях можем да се ползваме всички. Специално за невидимостта имам предложение...освен,че не трае повече от 30 секунди...нека персонажът да не може да се движи през времето,в което е невидим.Ще се използва за бягство,в случай на опасност,ако не искаме да умрем или за засада.Но да станеш невидим и да идеш преспокойно до някого да го усмъртиш...не е яко. За ходене по вода и по стени нямам забележки.
Както казах обаче...класови умения.Ако не се добавят няма да има никакво значение от това какъв клас сме избрали. Например арчърите могат да имат някакво умение за бързо изстрелване на стрели,колкото по-високо ниво,толкова по-бързо.Или изстрелване на няколко стрели наведнъж,колкото по-високо ниво,толкова повече.
Бойците трябва да имат нещо с избягване на атаки например...за да не станат на игленик,докато стигнат до стрелеца(например) или на нещо по-нелицеприятно,ако се бият с маг.
Ако ти и другите одобрите ще седна и ще помисля по-сериозно за да дам точни предложения с нужните статистики за даденото умение и нивата. Също така можем да имаме и умения,които ще се изучават на по-високите нива и съответно ще са по-яки.НО такива неща(класовите умения като цяло) изискват много мислене преди добавяне,за да може да се спазва баланса между класовете.
Също така мисля,че професиите може би не трябва да са ограничени до определени класове. Всяка професия може да се ползва по много различни начини от различните класове. Например маг от алхимия може да си направи отвара за мана,арчър алхимик и ковач може да си направи експлозивна стрела.Уориърите-алхимици можем да си направим отвари за връщане на живот. Е,не мога да се сетя как ковач ще е полезно на маг...освен да си изкове метален жезъл,lol...или бронирана мантия...но пък това си е до играчите да решат.Може да си избере професията и само за пари...да прави разни работи и да продава на пазара.
От друга страна това би усложнило донякъде битките и също ще е нужна доста работа по разработването на професиите...какво ще се прави от тях,какви да са цените на материалите нужни за нещо,което искаме да си направим.Колко би струвало то на пазара,ако искаме да го продадем...
Май това е...за сега. | |
| | | Франк Хеллууд Холи
Брой мнения : 62 Points : 5123 Join date : 23.06.2010 Age : 32 Местожителство : София
Статистики на персонаж Ниво: 1 Елемент: Holy Клас: Warrior
| Заглавие: Re: Предложения Нед Юни 27, 2010 7:09 am | |
| А също така...предполагам,че мисиите за двата елемента ще се припокриват като смисъл на задачата...разбира се облечени в различни идеи според елемента.В случай,че не е така...в името на баланса,нека бъде...
И още нещо...след умирането по подразбиране всеки се "измъква" или "говори с Тарун и го съживяват" ... Това добре,но ако не умреш,а например си на толкова живот,че не си сигурен дали ще преживееш следващата мисия...може във всеки град да създадем по едно светилище на дадения бог,където след принасяне на "жертва" например...1 голд(1во ниво),2 голд(2ро ниво)...50 голд(50то ниво) дадения бог да те "благослови" или каквото там му хрумне и да ти се напълни кръвта,маната,енергията,за да можеш да продължиш. А,ако не ти се дават пари...24 часа бездействие...никакви мисии и тренировки и си отново на макс живот,мана,енергия. За това пък може през това време да развиваш професиите си(например изковаване на някаква броня изисква 5 часа...след 5 часа постваш пак).
Очаквам критики... | |
| | | Барабонко Администратор
Брой мнения : 510 Points : 5798 Join date : 15.06.2010 Age : 28 Местожителство : Dimitrovgrad
Статистики на персонаж Ниво: Елемент: Клас:
| Заглавие: Re: Предложения Нед Юни 27, 2010 5:10 pm | |
| Много добри идей имаш ! Ще поработя над повечето от тях ! Доста ми харесаха | |
| | | Франк Хеллууд Холи
Брой мнения : 62 Points : 5123 Join date : 23.06.2010 Age : 32 Местожителство : София
Статистики на персонаж Ниво: 1 Елемент: Holy Клас: Warrior
| Заглавие: Re: Предложения Нед Юни 27, 2010 6:58 pm | |
| Във връзка с въпроса ми дали статистиките(сила,интелект,бързина,воля) играят роля в битките: - Барабонко написа:
- Имат !!! Ако нямаш сила е невъзможно да си например
Уорияр тъй като за него се изисква много сила ! Неможе да си маг без интелект ,който му трябва за магиите и изучаването им ! Неможе да си стрелец без сила и бързина ! А волята е нужна за всички ! Но без класови магии за момента няма стимул да се вдига Сила повече от другите статистики,защото техниките на елементите не искат сила...изобщо. Ето маговете вече имат своите магии,за които обаче май ще е по-добре,ако се намали малко изискването за воля и се увеличи за интелекта.Така ще имат и повече Мана за магиите си. И "Проклятието на Вълкът" става прекалено силно след първо ниво...за 30 Мана да премахнеш 3/10 от маната и енергията на противника...а да не говорим за 5 ниво,където за 90 махаш 9/10...мисля,че трябва с ниво да се увеличава с по 1/10 и така на пето да е 5/10,което е повече от достатъчно за един път.На второ ползване премахва 5/10 от останалите Мана и Енергия,тоест 2.5/10 от общите.В противен случай за два хода Мага унищожава цялата Мана и Енергия на противника си. А в момента,както е измислено...прави го от 1 ход. Магиите на Стрелците може да искат повече Бързина и Сила,по-малко Воля и Интелект. Магиите на Уориърите може да искат повече Сила и Воля,по-малко Интелект и Бързина. И относно уменията на героите.Когато научим някое то се попълва в профила на героя,който могат да виждат и враговете ни.Затова не е ли по-добре това да се попълва в някаква тема вътре в градовете.Така по време на битка винаги ще имаме на своя страна елемента на изненадата. | |
| | | Франк Хеллууд Холи
Брой мнения : 62 Points : 5123 Join date : 23.06.2010 Age : 32 Местожителство : София
Статистики на персонаж Ниво: 1 Елемент: Holy Клас: Warrior
| Заглавие: Re: Предложения Нед Юни 27, 2010 9:32 pm | |
| Измислих две умения за Уориърите и внесох малки поправки според,както ми се стори по-добре при уменията на Маговете. Очаквам критика...
1.Отровата на легендарните: -Магия с която можеш да заразиш своят противник ,като знаеш ,че заразен веднъж , шансът да се спаси е минимален. Магията изисквала много добра концентрация и воля. Преди да я изучиш на практика, трябва да прочетеш всичко за нея в книгата "Магьосникът и проклятията"! Ниво 1: -Изисквания: Първо ниво, 40 интелект, 20 воля, поне 60 мана. -Изтощава по 10 мана на използване -Какво прави магията: Заразява противника ,като с течение на времето (за 1 ход) губи по 3 живот Ниво 2: -Изисквания: Второ ниво, 60 интелект, 40 воля, поне 80 мана.- Вече научено 1во ниво на магията -Изтощава по 30 мана на използване -Какво прави магията: Заразява противника ,като с течение на времето (за 1 ход) губи по 6 живот Ниво 3: -Изисквания: Четвърто ниво, 90 интелект, 60 воля, поне 130 мана. -Вече научено 2ро ниво на магията. -Изтощава по 60 мана на използване -Какво прави магията: Заразява противника ,като с течение на времето (за 1 ход) губи по 16 живот Ниво 4: -Изисквания: Осмо ниво, 200 интелект, 120 воля, поне 400 мана. -Вече научено 3то ниво на магията. -Изтощава по 120 мана на използване -Какво прави магията: Заразява противника ,като с течение на времето (за 1 ход) губи по 32 живот Ниво 5: -Изисквания: Десето ниво, 250 интелект, 160 воля,поне 500 мана. – Вече научени 4то ниво на магията. -Изтощава 150 мана на използване -Какво прави магията: Заразява противника,като с течение на времето (за 1 ход) губи по 64 живот
2.Проклятието на вълкът: -След като извършиш това проклятие над свой противник ,то намалява неговата мана и енергия с X пъти. За се научи на практика първо трябва да се прочете книгата "Магьосникът и проклятията!"... Ниво 1: -Изисквания: Второ ниво, 50 интелект, 30 воля, поне 90 мана -Изтощава по 20 мана на изполване. -Какво прави магията: Проклина противника, като той губи 1/10 от своята енергия и мана. Ниво 2: -Изисквания: Трето ниво, 80 интелект, 30 воля, поне 120 мана. -Вече научено 1во ниво на магията! -Изтощава по 40 мана на използване. -Какво прави магията: Проклина противника, като той губи 2/10 от своята енергия и мана. Ниво 3: -Изисквания: Пето ниво, 120 интелект, 40 воля, поне 180 мана. -Вече научено 2ро ниво на магията! -Изтощава по 40 мана на изполване. -Какво прави магията: Проклина противника, като той губи 3/10 от своята енергия и мана. Ниво 4: -Изисквания: Седмо ниво, 170 интелект, 80 воля, поне 250 мана. -Вече научено 3то ниво на магията! -Изтощава по 80 мана на изполване. -Какво прави магията: Проклина противника, като той губи 4/10 от своята енергия и мана. Ниво 5: -Изисквания: Десето ниво, 300 интелект, 200 воля, поне 750 мана. -Вече научено 4то ниво на магията! -Изтощава по 150 мана на изполване. -Какво прави магията: Проклина противника, като той губи 5/10 от своята енергия и мана. -Ограничения: С всяко следващо използване в битката ефекта се намалява на половина.
Умения на Уориърите:
1.Критичен Удар: Нанася щети равни на Х пъти по Силата на героя. Ниво 1: Изисквания: Второ ниво, 20 сила , 10 воля ,поне 30 Енергия. -Изтощава 10 Енергия на използване. -Какво прави умението: Уориърът използва изключителната си физическа сила,за да нанесе невероятно силен удар на противника си.Нанася еднократна щета равна на 0.5 по Силата на героя. -Ограничения: Поради голямото усилие,което коства на Уориъра това умение,то не може да бъде ползвано повече от два пъти на битка. Ниво 2: Изисквания: Четвърто ниво, 50 сила, 30 воля,поне 80 Енергия. -Изтощава 30 Енергия на използване. -Какво прави умението: Уориърът използва изключителната си физическа сила,за да на нанесе невероятно силен удар на противника си.Нанася еднократна щета равна на 1 по Силата на героя. -Ограничения:Поради голямото усилие,което коства на Уориъра това умение,то не може да бъде ползвано повече от 2 пъти в битка. Ниво 3: -Изисквания: Шесто ниво, 90 сила, 50 воля,поне 120 енергия. -Изтощава 50 енергия на използване. -Какво прави умението: Уориърът използва изключителната си физическа сила,за да на нанесе невероятно силен удар на противника си.Нанася еднократна щета равна на 1 по Силата на героя. -Ограничения: Поради голямото физичексо усилие,което коства на Уориъра това умение,то не може да бъде ползвано повече от два пъти на битка. Ниво 4: -Изисквания: Осмо ниво, 150 сила, 90 воля,поне 200 енергия. -Изтощава 80 енергия на ползване. -Какво прави умението: Уориърът използва изключителната си физическа сила,за да на нанесе невероятно силен удар на противника си.Нанася еднократна щета равна на 1 по Силата на героя. -Ограничения: Поради голямото физичексо усилие,което коства на Уориъра това умение,то не може да бъде ползвано повече от два пъти на битка. Ниво 5: -Изисквания: Десето ниво, 200 сила, 120 воля, поне 300 енергия. -Изтощава 120 енергия на ползване. -Какво прави умението: Уориърът използва изключителната си физическа сила,за да на нанесе невероятно силен удар на противника си.Нанася еднократна щета равна на 1 по Силата на героя. -Ограничения: Поради голямото физичексо усилие,което коства на Уориъра това умение,то не може да бъде ползвано повече от два пъти на битка. Оттук-нататък с всеки пет нива,които вдигне героя,умението може да се използва по един път повече.
Благословия на Светлината: Уориърът измолва благословията на Гаторо,която го предпазва от щети в битка. Ниво 1: -Изисквания: Второ ниво, 50 воля, 30 интелект, поне 60 мана. -Изтощава 40 мана на използване. -Какво прави магията: Благословията на Гаторо поглъща щети равни на 1/10 от живота на Уориъра. Продължителност - 1 ход,ако няма нанесени щети през това време. -Ограничения: Може да бъде ползвано само веднъж на битка. Ниво 2: -Изисквания: Трето ниво, 80 воля, 40 интелект, поне 80 мана. -Изтощава 60 мана на използване. -Какво прави магията: Благословията на Гаторо поглъща щети равни на 2/10 от живота на Уориъра. Продължителност – 2 хода,ако няма нанесени щети през това време. -Ограничения: Може да се ползва само веднъж на битка. Ниво 3: -Изисквания: Пето ниво,120 воля, 60 интелект,поне 120 мана. -Изтощава 90 мана на използване. -Какво прави магията: Благословията на Гаторо поглъща щети равни на 3/10 от живота на Уориъра. Продължителност – 3 хода,ако няма нанесени щети през това време. -Ограничения: Може да се ползва само веднъж на битка. Ниво 4: -Изисквания: Седмо ниво, 160 воля, 80 интелект, поне 160 мана. -Изтощава 120 мана на ползване. -Какво прави магията: Благословията на Гаторо поглъща щети равни на 4/10 от живота на Уориъра. Продължителност – 4 хода,ако няма нанесени щети през това време. -Ограничения: Може да се ползва само веднъж на битка. Ниво 5: -Изисквания: Десето ниво, 200 воля, 100 интелект, поне 200 мана. -Изтощава 150 мана на ползване. -Какво прави магията: Благословията на Гаторо поглъща щети равни на 5/10 от живота на Уориъра. Продължителност – 5 хода,ако няма нанесени щети през това време. -Ограничения:Може да се ползва само веднъж на битка. Оттук-нататък с всеки 5 нива на героя,продължителността на умението се увеличава с 1 ход. | |
| | | Джио Сенсей Дарк
Брой мнения : 44 Points : 5102 Join date : 26.06.2010
Статистики на персонаж Ниво: 2 Елемент: Dark Клас: Archer
| Заглавие: Re: Предложения Нед Юни 27, 2010 9:56 pm | |
| Критики относно магията на боеца.
Магията на боеца "Критичен удар" прави едно и също, но разликата е там, че колкото по-голямо ниво на магията, толкова повече енергия хаби. Разбира се, че за да научиш например 5то ниво на магията ти трябва 200 сила, значи, че ще удари 200 щета, хаби 120 енергия. Не виждам смисъл в това. По-добре да е ето така:
Магия: Критичен Удар <50 сила на героя, изисква 25 енергия 50-100 сила на героя, изисква 50 енергия 100-150 сила на героя, изисква 75 енергия 150-200 сила на героя, изисква 100 енергия.
X-X сила на героя, където X се явяват интервали.
Особености: Може да се използва до три пъти в битка, ако героят ви има по-малко от 60 сила. Може да се използва до два пъти в битка, ако героят ви има по-малко от 120 сила. Може да се използва един път, ако героят ви има над 180 сила.
Така ми изглежда по уравновесено и по-лесно за разбиране. Мисля, че моят вариант е по-хубав, но все пак решението е на администратора.
Критики относно магията на магьосника.
Магията "Отровата на легендарните" е прекалено силна по твоя начин.
Предлагам да може да се маха тази отрова по някакъв начин и да не взима по толкова много кръв НА ХОД.
Ето така: 1 ниво: изисква 20 мана и противникът започва да губи по 2 кръв на всеки ход. 2 ниво: изисква 40 мана и противникът започва да губи по 4 кръв на всеки ход. 3 ниво: изисква 80 мана и противникът започва да губи по 8 кръв на всеки ход. 4 ниво: изисква 160 мана и противникът започва да губи по 16 кръв на всеки ход. 5 ниво: изисква 320 мана и противникът започва да губи по 32 кръв на всеки ход.
Все пак, само ако има начин да се спре ще можеш да й избягаш, но ако няма за пет-шест хода едва ли ще успее да те победи, но за тези ходове, той ще изгуби над 150 кръв.
Пак трябва администраторът да реши как ще го направи и дали ще го приеме.
П.П: Все пак магьосниците имат доста мана и няма да им е проблем 320 мана, когато вече са научили 5то ниво на тази магия......... | |
| | | Франк Хеллууд Холи
Брой мнения : 62 Points : 5123 Join date : 23.06.2010 Age : 32 Местожителство : София
Статистики на персонаж Ниво: 1 Елемент: Holy Клас: Warrior
| Заглавие: Re: Предложения Нед Юни 27, 2010 10:20 pm | |
| 1.Отровата на легендарните: -Магия с която можеш да заразиш своят противник ,като знаеш ,че заразен веднъж, шансът да се спаси е минимален. Магията изисквала много добра концентрация и воля. Преди да я изучиш на практика, трябва да прочетеш всичко за нея в книгата "Магьосникът и проклятията"! Ниво 1: -Изисквания: Второ ниво, 40 интелект, 20 воля, поне 60 мана. -Изтощава по 10 мана на използване -Какво прави магията: Заразява противника ,като с течение на времето губи по 1(+1/10 от интелекта)живот. Ефекта продължава 5 хода. Ниво 2: -Изисквания:Четвъртониво, 60 интелект, 40 воля, поне 80 мана.- Вече научено 1во ниво на магията -Изтощава по 30 мана на използване -Какво прави магията: Заразява противника ,като с течение на времето губи по 4(+1/10 от интелекта) живот. Ефекта продължава 5 хода. Ниво 3: -Изисквания: Шесто ниво, 90 интелект, 60 воля, поне 130 мана. -Вече научено 2ро ниво на магията. -Изтощава по 60 мана на използване -Какво прави магията: Заразява противника ,като с течение на времето губи по 3(+1/10 от интелекта)живот. Ефекта продължава 5 хода. Ниво 4: -Изисквания: Осмо ниво, 200 интелект, 120 воля, поне 400 мана. -Вече научено 3то ниво на магията. -Изтощава по 120 мана на използване -Какво прави магията: Заразява противника ,като с течение на времето губи по 10(+1/10 от интелекта) живот. Продължава 5 хода. Ниво 5: -Изисквания: Десето ниво, 250 интелект, 160 воля,поне 500 мана. – Вече научени 4то ниво на магията. -Изтощава 150 мана на използване -Какво прави магията: Заразява противника,като с течение на времето губи по 25(+1/10 от интелекта) живот Продължава 5 хода. Оттук-нататък с всеки 10 нива на героя,продължителността се увеличава с 1 ход,като на 50 се увеличава с 2 хода.
Така в началните нива няма да прави толкова много щети,а в по-горните няма да се губи ползата от нея.
По отношение на критичния удар... Не виждам нищо лошо да прави едно и също предвид,че той наистина си прави едно и също.Увеличават се само щетите. А енергията съм я разпределил така,че да стига за 2 "Критичен Удар" и да остава малко.Може да се намали нужната енергия.Но не мисля,че има нужда от друга промяна. Например...10->20->40->60->80 за петте нива.
Едит; Форума защо така си вкарва нон стоп разни нови редове по средата на изреченията :? | |
| | | Барабонко Администратор
Брой мнения : 510 Points : 5798 Join date : 15.06.2010 Age : 28 Местожителство : Dimitrovgrad
Статистики на персонаж Ниво: Елемент: Клас:
| Заглавие: Re: Предложения Нед Юни 27, 2010 11:41 pm | |
| Харесва ме начинът ти на мислене! Имам нужда от човек като теб който да отговаря ,за системите например! Тъй като сам ми е много трудно да се справям!
Ако искаш можеш да бъдеш администратор ,но с друго име, друг акаунт... Пиши ми на скайп: barabonko96 зада се разберем!
Имам голяма нужда от хора като теб! | |
| | | Джио Сенсей Дарк
Брой мнения : 44 Points : 5102 Join date : 26.06.2010
Статистики на персонаж Ниво: 2 Елемент: Dark Клас: Archer
| Заглавие: Re: Предложения Пон Юни 28, 2010 4:58 pm | |
| Вместо да пишем: техниката за ходене по вода, техниката за невидимост и техниката за ходете по стени, защото звучат тъпо. Предлагам имена за всяка техника: - Техника за невидимост: Инвизибилити (от английски) - Техника за ходене по стена: Вуетапарио (от испански) - Техника за ходене по водата: Вуетоагуа (от испански) | |
| | | Франк Хеллууд Холи
Брой мнения : 62 Points : 5123 Join date : 23.06.2010 Age : 32 Местожителство : София
Статистики на персонаж Ниво: 1 Елемент: Holy Клас: Warrior
| Заглавие: Re: Предложения Пон Юни 28, 2010 5:07 pm | |
| В случай на използване едва ли ще пишем нещо от сорта на "И Франк използва техника за невидимост.."(например) .Най-вероятно ще е по-скоро нещо като "И Франк използва невидимост" или "стана невидим" като всички знаем как става това. Иначе вторите две наистина ще са по-лесни за употреба,защото вместо три думи ще пишем само една,макар разликата в броя на буквите на да е голяма,все пак ще е по-удобно. | |
| | | Барабонко Администратор
Брой мнения : 510 Points : 5798 Join date : 15.06.2010 Age : 28 Местожителство : Dimitrovgrad
Статистики на персонаж Ниво: Елемент: Клас:
| Заглавие: Re: Предложения Пон Юни 28, 2010 5:35 pm | |
| Мхм.. правелно ОК ще го по-редактирам | |
| | | Джони Уокър Дарк
Брой мнения : 154 Points : 5223 Join date : 22.06.2010 Age : 26 Местожителство : Бургас
Статистики на персонаж Ниво: 2 Елемент: Dark Клас: Warrior
| Заглавие: Re: Предложения Пон Юни 28, 2010 9:14 pm | |
| Предлагам да има по 1 лаборатория и в 2 та града където всеки играч може да си прави елексири който да дават сила , воля , интелект , бързина за известно време зависи от отварата направена. Също всяка отвара да иска материали взети от мисия като билки и т.н . Освен това там може да се направят отрови за стрелци (за стрелите) за войни (за оръжието им). Като при елексирите колкото по силна е отровата толкова по редки ще са билките. | |
| | | Антарктида
Брой мнения : 16 Points : 5072 Join date : 28.06.2010
| Заглавие: Re: Предложения Пон Юни 28, 2010 9:40 pm | |
| Моето мнение по това предложение е отрицателно, защото вече в професиите има подобна "Токсикология", с която всеки, който може да я научи ще си направи отрова. | |
| | | Джони Уокър Дарк
Брой мнения : 154 Points : 5223 Join date : 22.06.2010 Age : 26 Местожителство : Бургас
Статистики на персонаж Ниво: 2 Елемент: Dark Клас: Warrior
| Заглавие: Re: Предложения Вто Юни 29, 2010 1:01 am | |
| | |
| | | Джони Уокър Дарк
Брой мнения : 154 Points : 5223 Join date : 22.06.2010 Age : 26 Местожителство : Бургас
Статистики на персонаж Ниво: 2 Елемент: Dark Клас: Warrior
| | | | Леон Траугот Холи
Брой мнения : 47 Points : 5106 Join date : 24.06.2010 Age : 26 Местожителство : Sofia
Статистики на персонаж Ниво: 1 Елемент: Holy Клас: Warrior
| Заглавие: Re: Предложения Чет Юли 01, 2010 4:00 am | |
| Това и сега би трябвало да го може...логично е. =) | |
| | | Джони Уокър Дарк
Брой мнения : 154 Points : 5223 Join date : 22.06.2010 Age : 26 Местожителство : Бургас
Статистики на персонаж Ниво: 2 Елемент: Dark Клас: Warrior
| Заглавие: Re: Предложения Чет Юли 01, 2010 6:28 pm | |
| Друго предложение, освен тези 2 елемента (Dark и Holy) да има и още няколко, но тяхните техники да се учат по трудно, Лично аз предлагам нов елемент (Nature) , който ще се учи от: http://anotherworld.web-rpg.org/forum-f3/topic-t78-25.htm#654
Техники на Nature: Дървена стена: (Защита) [Ниво 1] - Изисква -70 воля -75 интелект [Ниво 2] - Изисква -130 воля -175 интелект [Може да се използва от]- Всички герой [Информация за техниката]- Пред този който използва тази техника излиза дебела дървена стена която става по дебела и висока с всяко ниво на развитие
Атакуващи корени: (Атака) [Ниво 1] - Изисква -60 воля -90 интелект [Ниво2] - Изисква -80 воля -100 интелект [Ниво 3] - Изисква -110 воля -120 интелект [Може да се използва от]- Всички герой [Информация за техниката]- Използвачът призовава агресивни корени който могат да погълнът или спрат врагът му. | |
| | | Барабонко Администратор
Брой мнения : 510 Points : 5798 Join date : 15.06.2010 Age : 28 Местожителство : Dimitrovgrad
Статистики на персонаж Ниво: Елемент: Клас:
| Заглавие: Re: Предложения Съб Юли 03, 2010 12:21 am | |
| Ммм.. може ,но ако ще се направи няма да е сега!!! А по нататъка! | |
| | | Джони Уокър Дарк
Брой мнения : 154 Points : 5223 Join date : 22.06.2010 Age : 26 Местожителство : Бургас
Статистики на персонаж Ниво: 2 Елемент: Dark Клас: Warrior
| Заглавие: Re: Предложения Съб Юли 03, 2010 1:18 am | |
| Ми чесно казано ти и ся да го сложиш в играта 1 вият дето ше го може ще е след месец и нещо. Направих го да иска големи статстики и имам идеи за други елементи | |
| | | Коруин Холи
Брой мнения : 60 Points : 5107 Join date : 06.07.2010
Статистики на персонаж Ниво: 1 Елемент: Holy Клас: Warrior
| Заглавие: Re: Предложения Вто Юли 20, 2010 6:29 pm | |
| Идеята на Джони е суперно трябва да добавим и елементи защото ще е малко смотано да те хванат с коерни и да ти теглят едно Инферно примерно. | |
| | | Коруин Холи
Брой мнения : 60 Points : 5107 Join date : 06.07.2010
Статистики на персонаж Ниво: 1 Елемент: Holy Клас: Warrior
| Заглавие: Re: Предложения Сря Юли 21, 2010 9:46 pm | |
| Imbue Weapon 1 ниво Нужни 100 сила,100 воля,задължително 6то Ниво Добавя 10 % от силата на Warrior-а към оръжието -15 HP -10 MP 2 Ниво Нужни 150 сила 120 воля,задължително 6то ниво Добавя 12% от силата на Warrior-a към оръжието -30 HP -25MP 3то Ниво 200 сила 160 воля,задължително 10то ниво Добавя 20% от силата на Warrior-а към оръжието -50 HP -25 MP 4то Ниво 200 сила 160 воля задължително 11то ниво Добавя 25% от силата на Warrior-a към оръжието -70 HP -30MP 5то Ниво 250 сила 200 воля задължително 20то ниво Добавя 40% от силата на Warrior-a към оръжието -150 HP -30MP Ефектът е за по 2 часа невъзможно е до края на ефекта Уоъриъра да презареди Повече от Max HP - Съответните стойности -HP за всяко ниво | |
| | | Барабонко Администратор
Брой мнения : 510 Points : 5798 Join date : 15.06.2010 Age : 28 Местожителство : Dimitrovgrad
Статистики на персонаж Ниво: Елемент: Клас:
| Заглавие: Re: Предложения Сря Юли 21, 2010 9:58 pm | |
| ЩЕ видим... идеята е г/д добра | |
| | | Коруин Холи
Брой мнения : 60 Points : 5107 Join date : 06.07.2010
Статистики на персонаж Ниво: 1 Елемент: Holy Клас: Warrior
| Заглавие: Re: Предложения Сря Юли 21, 2010 10:11 pm | |
| Трябва да се увеличи -HP-то | |
| | | crimson_fart
Брой мнения : 2 Points : 5014 Join date : 09.08.2010
| Заглавие: Re: Предложения Пон Авг 09, 2010 1:33 am | |
| Оправете си скина, ето ви едно предложение. Оплаквате се от ниска активност и тн, но щете или не първото нещо, което се набива в очите е именно визията, а не системи и тн. Те идват на второ място. А тук виждам... Какво виждам? Виждам мешаница от различни бутони, грозно лого с една най-обикновена картинка с плеснати неподходящи шрифтове на нея. Абе... манджа с грозде. И то неприветлива манджа, отблъскваща. От друга страна и историята не е достатъчно добре развита, нищо оригинално или интересно. Може и над това да се потрудите... Защото се набива на очи как искате от потребителите да пишат историите си с дължина от шест реда, когато самата история на форума е толкова. А трябва да е много повече. На това не му викам добре изграден свят - никаква култура на света, легенди за боговете, митове, власти. А тези неща са нужни още повече, когато ни представяте измислен свят, а не такъв изграден на някое аниме примерно, от където да ни става ясно за подобни малки, но важни подробности. Естествено, не очаквам един човек да съумее да направи всичко това и то сам - невъзможно е, а и самият аз, макар и да критикувам в никакъв случай не заявявам, че мога да се справя по-добре. Но винаги го има вариантът, където да си намериш екип админи с всестранни възможности и умения - един, който може да борави с фотошопа (не с пейнт!) и да ви направи скина, а и картата (защото и тя не е читава не само от към изработка, но и от към съдържание - все пак кой свестен свят, че и държава има само някакви мижави три-четири града и едно село с пустиня до него?). Друг човек, който да мисли системите - добре замислени, балансирани, с разнообразни магии и умения в зависимост от класа и елемента, всеки от които със своите предимства и недостатъци. Още един с добро въображение и рп, с мащабно мислене, за да замисли по-подробна история, важни събития, факти относно боговете и тн, а после и да ги опише и това само и само, за да основе най-важното - основата на форума ви. А ако не може да направи и двете... ами тогава да му помогне някой друг, на когото му се занимава и му се описва всичко това и на когото свободното време му стига, разбира се. И всичко това, за да не изглежда форума ви като "отбий номера". Защото точно така изглежда като гледам колко сте се постарали. Мога само да остана с впечатлението, че админа е имал зор да направи форум - и това е. Другото е като за пълнеж ама развален пълнеж на една мухлясала кифла. И общо взето това е... Естествено, напълно съзнавам, че с тоя пост шанса около 90% от активните потребители (което май са точно 2-3 човека) да ми се нахвърлят за дето плюя кажи речи... почти всичко относно форума, но май ще рискувам и ще заложа задника си на карта в името на малко градивна критика! | |
| | | Sponsored content
| Заглавие: Re: Предложения | |
| |
| | | | Предложения | |
|
Similar topics | |
|
| Права за този форум: | Не Можете да отговаряте на темите
| |
| |
| |
|